Musiikkimaku

Keskustelua Laverdoista, moottoripyöristä yleensä ja miksei kaikesta muustakin...
Avatar
TommiK
club member
club member
Viestit: 234
Liittynyt: 13. Loka 2008 09:09
Paikkakunta: Kouvola

Musiikkimaku

Viesti Kirjoittaja TommiK »

Tälläinen kysely talven piristykseksi. Listatkaa omat lempparibändit tai artistit. Mikä musa soi nyt kotona, töissä tai autossa? Ehkä saadaan kipakkaa väittelyä aikaiseksi siitä, kuka on kovin kitaristi tai hienoin laulaja! :) :P

Oma lista lähtee tästä (järjestys ei ole välttämättä paremmuusjärjestys):

AC/DC, ZZ Top, Deep Purple, Jethro Tull, Thin Lizzy, Gary Moore, Stevie Ray Vaughan, Rush, Dr Feelgood, Queensryche, Ry Cooder, Living Colour, Anthrax, Aerosmith, SAHB eli Sensational Alex Harvey Band, Shakira, Ofra Haza, Kate Bush, Shania Twain, Zemfira, Jimi Hendrix, Blackfoot, Lynyrd Skynyrd, Peer Gynt, Ted Nugent, Zucchero, Andrea Vadrucci, Cozy Powell.

Onhan tuossa muutakin kuin heviä :P mutta hyvä musiikki ei tunne tyylirajoja mielestäni.

Listaan voikin vielä laittaa: Pavarotti, Junnu Vainio, Juice, Carola, Pentti Hietanen, Pepe Willberg, Irwin, Raptori(!)

Ja paljon jäi vielä mainitsemattakin...

Ainiin...Alfassa soi nyt Gary Mooren tuotanto ;)
Breganze Heavy Metal - - - Ei Laverdaa tällä hetkellä. Triumph Tiger 'Steamer' 1998 British Racing Green. Mutta 3-sylinteriä!
Avatar
JouniSFC1000
administrator
administrator
Viestit: 706
Liittynyt: 13. Helmi 2012 19:13
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Musiikkimaku

Viesti Kirjoittaja JouniSFC1000 »

Ostin LP-levyn. Bändi on The James Anderson Brothers ja levyn nimi Club Del Rock.
Levy-yhtiö on Olympo. Osittain levyssä lukee espanjankielistä tekstiä ja Made in Spain. Biisien nimet ja laulu on englanniksi.

Ehdin kuunnella tämän pari kertaa, siinä on muutama minusta ihan hyväkin biisi.
Tätäkin on kiva kuunnella, kun mulla on itse suunnitellut ja rakennetut vahvistimet stereoissa. Kohta on itse suunnitellut ja rakennetut putkivahvistimetkin.

Kuva

-Jouni
SFC 1000 Classic 1989
LB 125 Uno Custom 1986
Ducati Paso 750 1990
MZ RT125/3 1961
Matchless G2 CSR 1964
Vastaa Viestiin