Rikkinäisiä sytytysyksiköitä

Moottoripyörien ja osien myynti-ja ostoilmoitukset
Avatar
JouniSFC1000
administrator
administrator
Viestit: 706
Liittynyt: 13. Helmi 2012 19:13
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Rikkinäisiä sytytysyksiköitä

Viesti Kirjoittaja JouniSFC1000 »

Hei,

Jos hyllystäsi löytyy rikkinäinen (esim. kokonaan pimeäksi mennyt) Laverdan sytytysyksikkö kuten esimerkiksi BTZ- tai Ignitech-boksi, niin otan vastaan tutkittavaksi. Tarkoituksena on ajaa jyrsinkoneella auki, tutkia miten ne tarkalleen ottaen toimivat ja mikä niistä hajoaa.

Luultavasti tiedoista on hyötyä myöskin tämän ilmiön tutkimisessa:
viewtopic.php?f=5&t=1007

Muutkin valmistajat käy kuten DMC tai Sachse.

Ei myydä eikä osteta. Voit tuoda vaikkapa seuraavaan Laverda-kokoontumiseen niin säästyy postikuluilta, ei ole kiire. Sytytyslaatikoista selvinneet salaisuudet julkaistaan kerhon kesken koko kerhon hyväksi.

-Jouni
SFC 1000 Classic 1989
LB 125 Uno Custom 1986
Ducati Paso 750 1990
MZ RT125/3 1961
Matchless G2 CSR 1964
Avatar
ltmt7
moderator
moderator
Viestit: 447
Liittynyt: 18. Loka 2008 18:16
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: Rikkinäisiä sytytysyksiköitä

Viesti Kirjoittaja ltmt7 »

2019-12-15-2344_Q1.jpg
2019-12-15-2344_Q1.jpg (127.07 KiB) Katsottu 193 kertaa
2019-12-15-2343_Q1.jpg
2019-12-15-2343_Q1.jpg (206.33 KiB) Katsottu 193 kertaa
Ignitech yksikkö olis, tuosta voisi kyllä vielä saada kalun. Toimii jotenkin, ennakot muistaakseni ei toiminut kunnolla. ihme tavaraa jolla toi on valettu, kun lämmittää se ei sula muuttuu ihan hauraaksi.
Leo
Laverda 1000 3C -74
Laverda 1200 -78
Laverda jota 120 -82
Laverda RGS Corsa -84 2 X
Avatar
JouniSFC1000
administrator
administrator
Viestit: 706
Liittynyt: 13. Helmi 2012 19:13
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: Rikkinäisiä sytytysyksiköitä

Viesti Kirjoittaja JouniSFC1000 »

Yleensä ko. tarkoitukseen käytetään polykarbonaattia.
Ko. materiaalin käyttöä perustellaan mm. sen joustavuudella ja iskusitkeydellä,
kenties valmistajan kannalta tärkein ominaisuus näyttää kuitenkin olevan
korjaustöiden tekeminen kannattamattomaksi :(
SFC 1000 Classic 1989
LB 125 Uno Custom 1986
Ducati Paso 750 1990
MZ RT125/3 1961
Matchless G2 CSR 1964
Vastaa Viestiin