Huolto-ohjeet

Twinit, Triplet, Piikit, Protot, Spesiaalit...
Avatar
ltmt7
moderator
moderator
Viestit: 449
Liittynyt: 18. Loka 2008 18:16
Paikkakunta: Valkeakoski

Huolto-ohjeet

Viesti Kirjoittaja ltmt7 »

Moro
Tuohon 25 000 etupään putkien pyöräytys 100 000 jälkeen kromi on jo kulunut läpi. 10 000 välein etupään purku ja puhdistus.
Äkkiä tuli mieleen
Leo
Laverda 1000 3C -74
Laverda 1200 -78
Laverda jota 120 -82
Laverda RGS Corsa -84 2 X
Avatar
cape
club member
club member
Viestit: 1745
Liittynyt: 09. Loka 2008 08:50

Re: Huolto-ohjeet

Viesti Kirjoittaja cape »

Kiitos, lisätty.

Tuosta kromauksesta, kun minulla on jo molemmat putket stefojen alapuolelta kärsineet. En tiedä kanittaako siellä jokin vai onko normaalia kulumaa, mutta uudelleen kromaus voisi olla jossain vaiheessa paikallaan. Kuka tekee kova?kromausta?

-Sami
Laverda 1000 Jota -81, 3/4 rhythm rocket!
Avatar
cape
club member
club member
Viestit: 1745
Liittynyt: 09. Loka 2008 08:50

Re: Huolto-ohjeet

Viesti Kirjoittaja cape »

Ja Jounille tiedoksi. Tässä on puhe sovelluksessa olevasta Laverdan huolto-ohjeesta. Lisäsin sen myös jäsensivuille. Sinulla on varmaan paljon kommentoitavaa/lisättävää...

-Sami
Laverda 1000 Jota -81, 3/4 rhythm rocket!
Avatar
italosound
club member
club member
Viestit: 794
Liittynyt: 27. Loka 2008 08:31
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Huolto-ohjeet

Viesti Kirjoittaja italosound »

Moi
Turun kovakromi Porissa korjaa ( täyttää, hioo ja kromaa) hydraulisylinterien varsia. Teleskoopin varsi on periaatteessa samanlainen. Kannattaa kysyä.
Martti
750 SF -70
1000 3CL -79
1000 3CL Jota -81
RGS 1000 -83
SFC 1000 -86
OR 600 Atlas -87
Vastaa Viestiin